Одним з напрямків діяльності Фонду є впровадження освітніх програм, проектів та ініціатив. Проекти спрямовані як, на підвищення навиків та компетенцій майбутніх/спеціалістів, психологів, соціальних працівників, які працюють в сфері захисту дітей так і на підвищення психологічної культури батьків та дітей.
“БО “БФ “Дон Калабрія Україна” у співпраці з благодійним фондом «Діти Героїв» та з ІТ-академією GoITeens запустили проєкт “UnityRise”
Мета проєкту - надати безоплатну ІТ-освіту українським дітям та підліткам, які втратили батьків на війні. Перші 10 дітей вже безоплатно пройшли навчання за напрямами Minecraft, Python, GameDev, Frontend та Roblox. Кожна дитина могла обрати один напрям з 12 IT-курсів.
Відправляючи дітей на передоплачене навчання, наш фонд хотів зменшити фінансовий тиск на сімʼї, чиї діти постраждали від війни та втратили батьків, і тим самим привернути увагу до соціальних проблем, які існують.
Освіта для дітей Героїв:
Навчання тривало протягом 9 тижнів у межах проєкту «Психологічна арт-студія для дітей та підлітків, які постраждали внаслідок бойових дій» за фінансової підтримки ТОВ “Байєр”.
68 слухачів отримали сертифікати
Надано:
35 вправ на стабілізацію психоемоційного стану та подолання стресу;
2 вправи-гри на командоутворення
13 вправ-енерджайзерів
Навчання «Методи та техніки в роботі з постраждалими від бойових дій»
Квест: «Три місяця Калабрійської галактики»
Мета: покращити самооцінку у дітей молодшого шкільного віку. Історія квесту занурила учасників у казковий світ космосу і подорожей. Щоб пройти квест вони мали ретельно виконувати завдання. Кожне завдання допомагало дітям покращувати впевненість у собі і власних силах, долати страх публічних виступів, розвивало творчі здібності та навички роботи у команді.
Навчання прийомних батьків
Мета: навчання прийомних батьків у Харківський обласний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді (механізми формування психологічних та емоційних потреб дитини; глибинні умови виникнення проблемної поведінки дітей; варіанти подолання труднощів в поведінці)
Майстер-клас по малюванню аерографом
Мета: ознайомити з технікою аерографії, як методу за допомогою, якого дитина більш емоційно показує психо-емоційний стан
Тренінг "Фінансова грамотність для дітей"
Мета: ознайомити з базовими елементами фінансової грамотності ( поняття «бюджет», фінансові пастки, плануванням ресурсів); надати інструменти, як планувати та примножувати/заощаджувати гроші; навчити вирішувати самостійно, діяти та приймати наслідки фінансових рішень.
Міні курс для родин - «Інтелект-карти. Інтерактивний спосіб навчання» (3 заняття)
Мета: ознайомити батьків з інтерактивним способом навчання «Інтелект карти» як інструментом, який допомагає планувати завдання, структурувати та аналізувати інформацію. Показати, як обробляти інформацію за допомогою ІК засвоювати шкільну програму, розібратися в складній темі або розробити проект для школи.
"Стоп Булінг"
Мета: надати дієві механізми та актуальну інформацію, щодо профілактики булінгу серед дітей спеціалізованої школи №33
Бібліотека нових видань з питань освіти та розвитку дітей
Мета: створення простору для отримання інформації з тем дитинства, батьківства та підвищення психологічної культури взаємодії з дітьми з особливими освітніми потребами.
Двох денний семінар "Значення фізичного розвитку та сенсорної інтеграції в праці дефектолога "
Мета: поліпшити знання та опанувати нові навики сенсорної інтеграції студентів, майбутніх логопедів і дефектологів кафедри корекційної освіти і спеціальній психології ХГПА
Курс Імідж сучасної леді
Мета: навчитись створювати гардероб; «познайомитеся» зі своєю зовнішністю, дізнавшись індивідуальні особливості вашої фігури, колірного колориту, форми особи.
Інтегрований курс
онлайн-лекцій «Інклюзивна освіта»
Для здобувачів освіти Харківської Гуманітарно-педагогічної академії. Всього 341 учасник.
Мета: ознайомлення с міжнародним досвідом впровадження послуг пов’язаних з розвитком інклюзії
2-х денний тренінг
"Діагностика емоційного стану дитини"
Мета: покращити знання та навички з можливості робити скринінг емоційного стану дитини та відношення її до членів сім’ї при соціальному відвідуванні сім’ї.
Мета: допомогти психологам державних закладів опанувати дієві арт-терапевтичні техніки і методики.
1 Блок «Техніки ізотерапії в роботі з дітьми та дорослими».
2 Блок «Базові техніки пісочної терапії».
3 Блок «Техніки арт-терапії з використанням метафоричних асоціативних карток»
4 Блок «Арт-мозаїка» (Кубики історій, робота з фольгою, казкотерапія і робота з текстом)Воркшоп "Базові техніки арт-терапії"
4-х блочний воршоп
"Базові техніки з арт-терапії"
Основи дитячої психіатрії
Мета: поглиблення загальних знань практичних психологів про психопатологію дітей та використання у практиці роботи сучасних методів та технік виявлення порушень психічного здоров'я у дітей.
Міні-тренінг Емоційний
інтелект для підлітків
(12–15 років)
Мета: ознайомити підлітків (12–15 років) про їх вікові особливості розвитку емоційного інтелекту та надати базові інструменти, як з ним працювати.
Тренінг для підлітків 12-15 років, "Емоційний калейдоскоп"
Мета: допомогти підліткам усвідомити і навчитись керувати власними емоційними станами.
2-х денний тренінг для батьків
"Як перечекати бурю
підліткової кризи"
Мета: допомогти зрозуміти підліткові емоції, як з ними працювати та краще зрозуміти свого підлітка.
Семінар Кібербезпека:
основні правила
поведінки в мережі
Мета: співробітники департаменту кіберполіції ознайомлять з основними правилами безпечного користування Інтернету
Психологічна гра
«Конфлікт: вихід з лабіринту»
Мета: в ігровій формі зрозуміти конфлікт як феномен. Як конфлікти впливають на стосунки, емоції, родину. Які позитивні властивості має конфлікт.
Майстер-клас
"Простір у Серці"
Мета: допомогти сформувати простір любові, як безпечне місця для дитині у серці батьків.
Ми навчалися формуванню гармонійних батьківсько-дитячих відносин; посилювали психологічні сімейні зв'язки, як слухати та відчувати свою дитину.
Державні та міські програми
щодо забезпечення житлом
Мета: інформування щодо можливостей участі в державних та міських програмах направлених на розв'язання проблеми забезпечення житлом вимушено переселених осіб та льготних категорій населення.