Міні-тренінг Емоційний
інтелект для підлітків
(12–15 років)
Мета: ознайомити підлітків (12–15 років) про їх вікові особливості розвитку емоційного інтелекту та надати базові інструменти, як з ним працювати.

Одним з напрямків діяльності Фонду є впровадження освітніх програм, проектів та ініціатив. Проекти спрямовані як, на підвищення навиків та компетенцій майбутніх/спеціалістів, психологів, соціальних працівників, які працюють в сфері захисту дітей так і на підвищення психологічної культури батьків та дітей.
Тренінг для підлітків 12-15 років, "Емоційний калейдоскоп"
Мета: допомогти підліткам усвідомити і навчитись керувати власними емоційними станами.

2-х денний тренінг для батьків
"Як перечекати бурю
підліткової кризи"
Мета: допомогти зрозуміти підліткові емоції, як з ними працювати та краще зрозуміти свого підлітка.

Семінар Кібербезпека:
основні правила
поведінки в мережі

Мета: співробітники департаменту кіберполіції ознайомлять з основними правилами безпечного користування Інтернету
Психологічна гра
«Конфлікт: вихід з лабіринту»

Мета: в ігровій формі зрозуміти конфлікт як феномен. Як конфлікти впливають на стосунки, емоції, родину. Які позитивні властивості має конфлікт.
Майстер-клас
"Простір у Серці"

Мета: допомогти сформувати простір любові, як безпечне місця для дитині у серці батьків.
Ми навчалися формуванню гармонійних батьківсько-дитячих відносин; посилювали психологічні сімейні зв'язки, як слухати та відчувати свою дитину.
Державні та міські програми
щодо забезпечення житлом
Мета: інформування щодо можливостей участі в державних та міських програмах направлених на розв'язання проблеми забезпечення житлом вимушено переселених осіб та льготних категорій населення.

Основи дитячої психіатрії
Мета: поглиблення загальних знань практичних психологів про психопатологію дітей та використання у практиці роботи сучасних методів та технік виявлення порушень психічного здоров'я у дітей.

Мета: допомогти психологам державних закладів опанувати дієві арт-терапевтичні техніки і методики.
1 Блок «Техніки ізотерапії в роботі з дітьми та дорослими».
2 Блок «Базові техніки пісочної терапії».
3 Блок «Техніки арт-терапії з використанням метафоричних асоціативних карток»
4 Блок «Арт-мозаїка» (Кубики історій, робота з фольгою, казкотерапія і робота з текстом)Воркшоп "Базові техніки арт-терапії"

4-х блочний воршоп
"Базові техніки з арт-терапії"
2-х денний тренінг
"Діагностика емоційного стану дитини"
Мета: покращити знання та навички з можливості робити скринінг емоційного стану дитини та відношення її до членів сім’ї при соціальному відвідуванні сім’ї.

Інтегрований курс
онлайн-лекцій «Інклюзивна освіта»
Для здобувачів освіти Харківської Гуманітарно-педагогічної академії. Всього 341 учасник.
Мета: ознайомлення с міжнародним досвідом впровадження послуг пов’язаних з розвитком інклюзії

Курс Імідж сучасної леді
Мета: навчитись створювати гардероб; «познайомитеся» зі своєю зовнішністю, дізнавшись індивідуальні особливості вашої фігури, колірного колориту, форми особи.

Двох денний семінар "Значення фізичного розвитку та сенсорної інтеграції в праці дефектолога "
Мета: поліпшити знання та опанувати нові навики сенсорної інтеграції студентів, майбутніх логопедів і дефектологів кафедри корекційної освіти і спеціальній психології ХГПА

Бібліотека нових видань з питань освіти та розвитку дітей
Мета: створення простору для отримання інформації з тем дитинства, батьківства та підвищення психологічної культури взаємодії з дітьми з особливими освітніми потребами.

"Стоп Булінг"
Мета: надати дієві механізми та актуальну інформацію, щодо профілактики булінгу серед дітей спеціалізованої школи №33

Міні курс для родин - «Інтелект-карти. Інтерактивний спосіб навчання» (3 заняття)
Мета: ознайомити батьків з інтерактивним способом навчання «Інтелект карти» як інструментом, який допомагає планувати завдання, структурувати та аналізувати інформацію. Показати, як обробляти інформацію за допомогою ІК засвоювати шкільну програму, розібратися в складній темі або розробити проект для школи.

Тренінг "Фінансова грамотність для дітей"
Мета: ознайомити з базовими елементами фінансової грамотності ( поняття «бюджет», фінансові пастки, плануванням ресурсів); надати інструменти, як планувати та примножувати/заощаджувати гроші; навчити вирішувати самостійно, діяти та приймати наслідки фінансових рішень.

Майстер-клас по малюванню аерографом

Мета: ознайомити з технікою аерографії, як методу за допомогою, якого дитина більш емоційно показує психо-емоційний стан
Навчання прийомних батьків
Навчання прийомних батьків у Харківський обласний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді (механізми формування психологічних та емоційних потреб дитини; глибинні умови виникнення проблемної поведінки дітей; варіанти подолання труднощів в поведінці)

Квест: «Три місяця Калабрійської галактики»
Мета: покращити самооцінку у дітей молодшого шкільного віку. Історія квесту занурила учасників у казковий світ космосу і подорожей. Щоб пройти квест вони мали ретельно виконувати завдання. Кожне завдання допомагало дітям покращувати впевненість у собі і власних силах, долати страх публічних виступів, розвивало творчі здібності та навички роботи у команді.
